Votre Forum

Identifiez-vous avec le pseudo d'administration pour configurer et personaliser votre forum.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 13-03-2018 03:47:18

elaineallen
Nouveau membre

Mba MiCoach Review

Adidas MiCoach is een hardloopprogramma dat nuttig is om ght helpen bij het stellen van doelen en jezelf ertoe aan te zetten het beste te doen wat je kunt. Ik ben deze app within het voorjaar van year 2011 gaan gebruiken en gebruik hem elk jaar zodra ik weer naar buiten kan. Hieronder zal ik enkele van de functies bespreken die ik erg motiverend vind.

Deze application heeft verschillende keuzes adidas iniki dames omkring uit te kiezen omkring je trainingen te starten, zodat je hem kunt afstemmen op je fitnessniveau en op wat jij die dag voelt.

Oughout kunt een plan opstellen dat voor u werkt en uw specifieke doelen bepalen door naar hun webpagina te gaan durante het in te stellen en vervolgens uw adidas iniki heren strategy te synchroniseren met hun app op uw telefoon. Je kunt kiezen hoeveel dagen per week en een niveau van runner jij bent, zodat je jezelf niet uitbrandt. De coole functie die het heeft bij het begin vehicle je plan is de assessmentworkout om te zien waar je bent durante hoe de app jij traint volgens je resultaten. Deze plannen duwen jij door je workout doorway een coach je doorway je training te laten praten en je ght duwen wanneer je jij slaapt. Als je moe wordt van een trainer, kun je de originate en persoon veranderen within een andere.

Dit is actually een leuke optie voor die dagen dat jij adidas iniki zwart gewoon op je eigen tempo wilt gaan zonder dat de coach jij pusht. Ideaal voor tussen uw training of soms in plaats van uw geplande workout.

De GPS-tracking is geweldig om jij routes te bekijken associated with te delen met anderen. Ik merk dat hun GPS-kaarten na mijn exercises me doen slagen omkring te zien hoe visualizar ik echt ben gegaan met mijn runs. Soms neemt het GPS-volgen de beetje om een?? signaal te vinden dat afhankelijk is van het weer en de wolken, maar over het algemeen werkt het goed. Er zijn waarschijnlijk maar 1-2 vehicle mijn runs die ik deed zonder omdat een te lang duurde adidas iniki sale omkring de GPS te laten werken.

Ik hou vehicle deze functie!!! De application gebruikt uw gewicht suggestions lengte / geslacht suggestions leeftijd om te bepalen hoeveel calorie? n oughout tijdens uw training hebt verbrand. Geweldige functie omkring jezelf te pushen associated with doelen te stellen voor het aantal calorie? and dat je wilt verbranden of om je laatste score te verslaan. Ook geweldig als u applications zoals "My Fitness Pal" gebruikt, zodat u nauwkeurige calorie? n kunt invoeren die in het trainingsgedeelte zijn gebrand.

Deze functie is geweldig om bij te houden hoe visualizar je bent gerend durante bij te houden hoe snel je elke kilometres / mijl uitvoert. Ideaal voor als je traint voor een race durante je ervoor wilt zorgen dat je in hun verte komt die jij nodig hebt. Het speed per km / mijl-functie is geweldig om jezelf te pushen om jij rijtijden en fitnessniveaus ght verbeteren.

Je kunt jij hartslag volgen door jij trainingen en hoeveel stappen je hebt gemaakt. Ik heb deze functies niet gebruikt omdat ik geen stappenteller heb die fulfilled de app synchroniseert, noch een hartslagmonitor die blue-tooth is.

Je kunt jij schoenen aan de application toevoegen wanneer je se koopt en de application zal hun slijtage bijhouden om je te helpen beslissen wanneer je se moet vervangen. Het onderdeel Prestaties van de application is geweldig om jij algehele voortgang van 's je trainingen te laten zien. Ze geven jij badges voor je prestaties om je te motiveren. De app synchroniseert kod nas elke training met hun MiCoach-website, wat leuk is actually omdat het al jij trainingen voor je houdt. Op deze manier kun je je voortgang zien of hoe je een op een bepaalde dag hebt gedaan. Ik har mulighed for al mijn trainingen vehicle 2011 tot nu bekijken.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com